Pirkinys ne toks, kokio tikėjaisi ar netiko dydis?
Nieko tokio - netikusias prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei :
- grąžinama prekė yra originalioje pakuotėje;
- prekė yra nenaudota;
- prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
- grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.
Internetu įsigytų prekių grąžinimas
NEMOKAMAS grąžinimas į vieną iš šių mūsų fizinių parduotuvių:
Vilnius - Rieker parduotuvė - V. Pociūno g. 8, Vilnius;
Kaunas - A&G parduotuvė - Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas;
Klaipėda - Rieker parduotuvė - Taikos pr. 61, Klaipėda;
Šiauliai - A&G - Rieker parduotuvė - Aido g. 8, Šiauliai;
Panevėžys - A&G parduotuvė - Savitiškio g. 61, Panevėžys;
*kartu turėkite PVM sąskaitą faktūrą ir užpildytą grąžinimo formą (su užsakymo numeriu ir savo banko sąskaita). Parduotuvėje pinigai grynaisiais negrąžinami – palikite prekę ir formą, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 d.d.
Atsispausdinti GRĄŽINIMO FORMĄ
MOKAMAS grąžinimas per Omniva paštomatus. Grąžinimo kaina nuo 2,29€.
Kaip grąžinti prekę su Omniva grąžinimo paslauga?
1. Užpildykite prekių grąžinimo formą čia
2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į pasirinktą Omniva paštomatą.
Koks yra prekės grąžinimo procesas?
1) Siuntos įvertinimas
Gavę grąžinamą prekę, patikrinsime, ar ji atitinka Jūsų pateiktoje internetinėje grąžinimo formoje nurodytą informaciją - tai padarysime per 14 dienų, nors dažniausiai procesas būna greitesnis.
2) Pinigų sugrąžinimas
Jums bus grąžinti pinigai tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo atsiskaitėte už užsakymą.
Prekių pirktų fizinėje parduotuvėje grąžinimas
Įsigijus prekes fizinėse parduotuvėse ir norint grąžinti - būtina grąžinti toje parduotuvė, kurioje prekės buvo įsigytos. Turint papildomų klausimų prašome kreiptis į fizinę parduotuvę, iš kurios įsigijote prekes. Visų mūsų fizinių parduotuvių kontaktinę informaciją rasite čia.
Svarbu.
Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Klientas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 2 metus nuo prekės pristatymo Klientui pateikti Pardavėjui prašymą. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Klientas turi teisę pasirinkti reikalauti: prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant: prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų; prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą; tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų Klientui. Mes prieš priimdami sprendimą, dėl pinigų grąžinimo, įvertinsime prekę, ar tai buvo gamyklinis brokas, ar tiesiog natūralus nusidėvėjimas. Tai gali būti atliekama tiek mūsų įmonės ekspertų, tiek ir nepriklausomų ekspertų. Garantija netaikoma jei prekė buvo pažeista mechaniškai. Taip pat jei avalynė buvo nešiota ne pagal sezoną.